+

oferta

CHŁODNIA

SPRZEDAŻ

Forlumarz |sprzedaż|
• ksywka:
• adres stajni:
• kontakt:
• imię konia:
• dlaczego on? co mu zapewnisz?:
 • cena:

DZIERŻAWA
Formularz |dzierżawa|
• ksywka:
• adres stajni:
• kontakt:
• imię konia:
• czas dzierżawy:
• cena: 

POTOMEK PO MOICH KONIACH

Formularz |źrebię po moich koniach|
• ksywka:
• adres stajni:
• kontakt:
• imię klaczy:
• imię ogiera:
Jeśli mam szukać zdjęć:
• mię potomka:
• płeć:
• dorosły koń czy źrebie?:
• predyspozycje: 
• cena: (stanówka+pokrycie)

STANÓWKA

Formularz |stanówka|

• ksywka:

• stajnia:
• kontakt:
• imię ogiera:
• boks klaczy:
• wyrabiać kartę krycia?: 
• cena: 

WYŹREBIENIE

Formularz |wyźrebienie|

• ksywka:
• stajnia:
• kontakt:
• imię klaczy:
• boks ogiera:

• wyrabiać kartę krycia?: 

RODZICE DOBIERANI

Formularz |rodzice dobierani|
• ksywka:
• stajnia:
• kontakt:

• imię klaczy:

• imię ogiera:
• boks potomka:
• czy wyrabiać kartę?:

TRENING
Formularz |trening|
• ksywka:
• kontakt:
• stajnia:
• rodzaj treningu:
• b
oks konia:


8 komentarzy:

  1. SPRZEDAŻ
    Forlumarz
    Ksywka: Ruska
    Adres stajni: http://rosewood-ranch.blogspot.com/
    Kontakt: gg 36590989
    Imię konia: *Coyote
    Dlaczego on? Co mu zapewnisz?:
    Ogier został wyhodowany w mojej stajni i ztego co pamiętam, to wygrałyście go na loterii chyba w zeszłym roku albo jakoś tak. ;D
    Długo szukałam zdjęć, aż w końcu trafiło mi się to cudeńko. Jest idealny, bo nie dość, że piękny to jeszcze utalentowany. Zawsze baaardzo mi się podobał, czesto zaglądałam do jego boksu, sprawdzając jak idzie mu podbijanie virta. ;)
    No i idzie całkiem nieźle, bo konik dorobił się całkiem niezłej liczby osiągnięć. Jestem dumna! ;D
    Skoro teraz uznałyście, że czas go sprzedzać to bardzo, bardzo, bardzo chciałabym żeby wrocił do swojej małej ojczyzny, jeśli mogę tak powiedzieć. ;)
    Trochę się wahałam, bo to jednak kolejny wierzchowiec i bałam się czy znajdę dla niego wystarczająco dużo czasu, ale szybko stwierdziłam, że na pewno zawsze poświęce mu tyle uwagi, na ile zasługuje. Ciągle patrzę na te zdjęcia i rozpływam się, piękny jest i tyle. ;D
    Gdyby udało mi się go dostać od razu dołączyłby do dywizji gwiazd, gdzie reprezentowałby naszą stajnię podczas wystaw i zawodów westernowych. Moim zdaniem doskonale najdaje sie także w tereny i już nie mogę się doczekać żeby przeciąć galopem łąkę na jego grzbiecie. Z resztą skoro mieszkacie teraz w Kalifornii to w teren możemy jechac większą ekipą. :)
    Zapewnię mu także własny boks w stajni dla tych "naj" bo jest idealnym kandydatem do tego. Codziennie dobre jedzonko dobrane przez weterynarza, żeby się konik jak najzdrowiej odżywiał. Oczywiście zapewnie mu dobre towarzystwo i przde wszytskim duuużo miłości.
    Nie wiem czy te formularze pod tym postem, mam nadzieję, że tak... ;D
    Cena: 8 500 hrs

    OdpowiedzUsuń
  2. Formularz |rd|
    Ksywka: Elvia

    Kontakt: 50450268
    Imię klaczy: -
    Imię ogiera: *Bansai
    Boks potomka: http://homesteaddressage.blogspot.com/2015/01/class-team-girl.html
    Czy wyrabiać kartę?: nie trzeba ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Formularz |mk+to|
    Ksywka: Podkowa
    Stajnia: rancho-arisha.blogspot.com
    Kontakt: gg 5302161
    Imię klaczy: Jasmine (nvrt)
    Boks ogiera: http://dresagio-stud.blogspot.com/2014/12/ardiente.html
    Cena: (pokrycie) 900h

    OdpowiedzUsuń
  4. Formularz |rd|
    Ksywka: Kas Bem

    Kontakt: GG 52856317
    Imię klaczy: Roxette
    Imię ogiera: -
    Boks potomka: http://wirtualnahodowlakonbreathofeternityi.blogspot.com/
    Czy wyrabiać kartę?: Nie trzeba, ale jak będzie Ci się chciało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Formularz |źrebię po moich koniach|
    Ksywka: Majestic&Portugalka
    Adres stajni: www.blackpowerstud.blogspot.pt
    Kontakt: 6554055 (gg Portugalki)
    Imię klaczy: Caravella
    Imię ogiera: Bombay Sapphire

    za jakis czas zarzuce dzieckiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. SPRZEDAŻ
    Forlumarz
    Ksywka: Holly
    Adres stajni: http://hipodrom-holly.blogspot.com/
    Kontakt: 53393822
    Imię konia: *Sagitta
    Dlaczego on? Co mu zapewnisz?: Szukam kilku koników, którym będę mogła poświęcić czas i rozwinąć je. Przeglądałam kilka koni na sprzedaż i w Twojej stajni to właśnie ona przykuła moją uwagę. Ma wspaniałą maść jest taka pogodna i przede wszystkim skacze! Spojrzałam na jej osiągnięcia i bardzo dobrze idzie jej w sporcie. Zapewnię jej duży i jasny boks w stajni, która znajduje się na terenie mojego hipodromu. Duże pastwiska, treningi i dalsze zapisy na zawody a co najważniejsze dużo miłości i opieki z mojej strony :D
    Cena: 7.000 hrs

    OdpowiedzUsuń
  7. Formularz |sprzedaż|
    ksywka: Ann&Agness
    adres stajni: http://w-s-k-e.blogspot.com/
    kontakt: stajnia lub anka120.120@gmail.com
    imię konia: Mysterious Rose
    dlaczego on? co mu zapewnisz?: Klacz jest przepiękna. Przyznam, że czaiłam się na tę fryzkę już jakiś czas, aż w końcu postanowiłam złożyć formularz. Chodzi w dresażu, więc chcę ją rozwinąć w tym właśnie kierunku. Zapewnię jej duże pastwiska, przestronny boks, treningi i oczywiście wiele miłości i uwagi ze strony kadry SK :) poza tym chcę użytkować ją jako klacz hodowlaną, bo jest naprawdę piękna, więc źrebięta będą równie urodziwe :)
    cena: 5.500 h

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłam link do boksu Mysterious Rose :)
      http://w-s-k-e.blogspot.com/2015/04/mysterious-rose.html

      Usuń

© Agata | WS | x x.